Po raz pierwszy na Forum? Zapraszamy do działu "WAŻNE info / Przedstawiamy się" :) wszystkie działy tematyczne znajdują się po prawej stronie :)
Buldog angielski forum. Witamy na Fioletowym Forum Buldoga Angielskiego wszystkich miłośników psów rasy buldog angielski. Pierwszy raz na forum? wybierz : „REJESTRACJA" Napisz kilka słów o sobie i swojej Bulwie w dziale : „Przedstaw się” a następnie załóż własny temat swojemu Buldożkowi w dziale "Nasze Angole" Jesteś już u nas na forum – wybierz : „ZALOGUJ" Wszystkie kategorie oraz tematy będą widoczne po zalogowaniu się na Forum. Zapraszamy! Administratorzy buldog-angielski.org.pl masz problem z zalogowaniem? -> napisz do nas : buldog-angielski.org.pl@wp.pl
DODAWANIE ZDJĘĆ: Wejdź na fotosik.pl masz dwie opcje: możesz się zarejestrować i dodawać maks 10 zdjęć na raz lub bez rejestracji pojedynczo. Po prawej stronie na górze strony (fotosik.pl) masz ikonkę "dodaj zdjęcia" po dodaniu naciskasz na fotkę, otworzy ci się z końcówką HTML, wtedy prawym przyciskiem myszki naciskasz zaznaczasz opcje "pokarz obrazek". Otworzy ci się okno z końcówką w adresie "jpg". Wklejasz na forum tego linka i od razu pojawi ci się u nas to zdjęcie :D
czerwone ropne krosty wypadanie siersci i swędzące uszy
  • anetaaneta April 2012
    Posts: 17
    witam mam ogromny problem z moja Tekilką. Na początku swędziały ja tylko uszy teraz ma czerwone plamy pod brzuchem na łapach i na grzbiecie gdzie wypada jej sierść oraz czerwone ropne krosty które ja straszliwie swędzą. Od początku jadła karme royal canin teraz zmienilam jej na purine z łososiem i ryzem. Bylam tez u weterynarza i zapisał szampon Hexoderm tabletki Zincteral i krople kerabol i witaminum A. Ale nic jej nie pomaga. Jestem umówiona z nia na poniedzialek na pobieranie krwi gdzie zosanie ona wyslana do Niemiec i zbadana w celu na co jest uczulona moja Tekilka. Weterynarz powiedzial ze może byc uczulona na roztocza i ze choruje na nie uleczalna chorobe gdzie moge ją tylko co dwa tygodnie odczulac poprzez szczepionke do konca zycia. Nie wiem juz co robic może ktos z was miał podobny problem ze swoim buldożkiem bardzo prosze o rady
  • BamaBaBamaBa April 2012
    Posts: 6,661
    przeczytaj sobie ten temat:
    buldog-angielski.org.pl/discussion/289/atopowe-zapalenie-skory-azs-alergia-u-buldoga-angielskiego-#Item_30
    ja nie jestem wetem, ale z tego co piszesz ja bym stawiała na karmę.
    może spróbuj typowej dla alergików karmy bez zawartości zbóż (gluten) oraz bez zawartości kurczaka.
    mój balou jest uczulony również na gluten w tym ryż, więc je karmy bez jednego jak i drugiego.
    ADMIN
  • anetaaneta April 2012
    Posts: 17
    a czy moglabyś podac mi doklade nazwy tych karm?? Ja mam tylko ogromną nadzieje ze to uczulenie na pokarm a nie na roztocza czy inne świństwa przed którymi ja nie uchronię.
  • UlekUlek April 2012
    Posts: 4,392
    Czy miała pobierane zeskrobiny? Nasza Lufcia miała saczące się krosty na grzbiecie. Okazało się, że jest to alergia pokarmowa, nużyca i bakteryna sprawa. Wprowadziliśmy karmę zawierająca ryby ( acanę pacyfica) i zwalczyliśmy nużeńca i bakterie i jest dobrze. Musimy tylko pilnować diety. Nie podajemy nabiału i innego mięsa niż ryba. Miała też świeżbowca w uszach i co jakiś czas przyplątuje się zapalenie spojówek.
  • malwinamalwina April 2012
    Posts: 433
    nasz Dragonek jest alergikiem je http://zooekspres.pl/go/_info/?id=2013.
    dla nas jest doskonała. dodatkowo oczywiście wszelkie suplementy pomagające utrzymać skórę i sierść w dobrej kondycji.
  • eturek1eturek1 April 2012
    Posts: 3,447
    Dobrej jakości bezbożówki:
    Acana Grasslands
    Acana Pacifica

    Ewentualnie specjalistyczna karma weterynaryjna dla alergików i atopików:
    PRO-VET Ultimate
    Maksiorek
  • anetaaneta April 2012
    Posts: 17
    Dziękuje za podanie karm oraz tematu o atopowym zapaleniu skóry. czytałam i patrzylam na zdięcia i to chyba to bo bardzo podobne. a teraz odpisuje do Ulka nie miała jeszcze zeskrobin zapytam weterynarza czy mógłby to zrobić
  • anetaaneta April 2012
    Posts: 17
    poprosdze równiez o suplementy pomagajace utrzymac skore i siersc w dobrej kondycji. dziekuje wam za pomoc juz jak choc troche wiem co to moze byc jest mi lepiej
  • UlekUlek April 2012
    Posts: 4,392
    U nas leczenie trwało kilka miesięcy. Ostatnio walczyliśmy z zapaleniem spojówek. Prawdopodobnie uczuliła się na karmę urologiczną drugiej suczki, bo czasem jej coś podjadła. Trzymam kciuki. Zapytaj się o podawanie cynku.
    Załóż wątek niuni, pokaż nam swoją alergiczkę [-O<
  • KlaraKlara April 2012
    Posts: 5,275
    aneta said: Dziękuje za podanie karm oraz tematu o atopowym zapaleniu skóry. czytałam i patrzylam na zdięcia i to chyba to bo bardzo podobne. a teraz odpisuje do Ulka nie miała jeszcze zeskrobin zapytam weterynarza czy mógłby to zrobić


    Przede wszystkim zrobić zeskrobiny (i to z różnych miejsc) i badanie włosa, zmiany ropne mogą świadczyć o ifnekcji bakteryjnej, trzeba zrobić wymaz. Przed pobraniem zeskrobin i wymazów nie smaruj ją niczym, niech skóra trochę dychnie.

    Jak będziecie mieć diagnozę będzie odpowiednie leczenie, teraz jest tylko straszenie i wymyślanie nieuleczalnych chorób. Do wyników (bo trochę się na nie czeka) weterynarz na pewno zleci coś psu odczulającego i p/świądowego, być może potrzebny będzie antybiotyk.

    Polecam od siebie jeszcze Biotynę np.firmy Fortan i tabletki cynku (takie jak dla ludzi, kupisz w aptece) olej lniany do karmy, ew. jakiś inny preparat z kwasami omega np. Ecomer - 2 kapsułki dziennie. Dobre są też krople Efa Oile.



    Pasji nie zmienię, bo jak to zrobić, gdy słyszę w sercu chrapanie buldoga...
  • anetaaneta April 2012
    Posts: 17
    podaje jej tabletki zincteral z cynkiem a zdziecia bardzo chętnie bym dala ale kurcze nie wiem jak postaram sie jednak
  • ewelina1ewelina1 April 2012
    Posts: 288
    My z takimi objawami walczymy z rubensem od 6 lat. Nam pomaga przy najgorszym stanie kapiel w manusanie( mydlo do odkazania rak do kupienia w aptece), codzienne przecieranie zmienionych chorobowo miejsc manusanem na waciku oraz borasolem( roztwor gotowy do kupienia w aptece), karma dermatosis z royala. Robimy co jakis czas kuracje raboranem( alegro, nie stwierdzilam zadnych ubocznych efektow). Rubi byl odczulany dwa lata temu na roztocza bardzo drogi interes ale na dosc krotko starczyl. Aha pozbylismy sie wszelkich legowisk, kocy, kocykow. W miejscu gdzie spi robimy dezynfekcje ostra raz na tydzien( maja maly pokoik spia na podlodze). Przy legowisku nieco pomogl alergof( srodek dla ludzi alergikow na roztocza).
    Ale sie rozpisalam. Siersc musi wypasc ale potem ladnie odrasta. Trzeba tylko kazdej nowej zmiany pilnowac i jest naprawde super. Uszy myjemy borasolem na wacik, owijamy palca i dokladnie czyscimy a potem do srodka zel wlewamy do czyszczenia psich uszu.
    Moze kontrowesyjne metody ale odczulanie slabo poszlo, a po kazdym antybiotyku celowanym po zeskrobinach jest poprawa a potem jeszcze gorzek( spadek odpornosci i zabawa od nowa)
  • anetaaneta April 2012
    Posts: 17
    acha to teraz mnie wystraszyłaś ...... czyli do konca bede musiala sie z ta choroba uporac. ok trudno napewnio sie nie poddam bo weterynarz powiedzial mi ze wcale by sie nie zdziwil jakbym chciala ja teraz komus oddac. ale nigdy w zyciu tego nie zrobie z wszystkich sil bede starala sie jej pomóc
  • anetaaneta April 2012
    Posts: 17
  • anetaaneta April 2012
    Posts: 17
    oto moja tekilka
  • anetaaneta April 2012
    Posts: 17
  • eturek1eturek1 April 2012
    Posts: 3,447
    O rany, bidula! :-(
    Zanim przyjdą te wyniki z Niemiec, spróbuj może jednak właśnie zmienić karmę.
    Maksiorek
  • KlaraKlara April 2012
    Posts: 5,275
    Wygląda jak uczulenie
    Pasji nie zmienię, bo jak to zrobić, gdy słyszę w sercu chrapanie buldoga...
  • UlekUlek April 2012
    Posts: 4,392
    Bidulka. Trzymamy kciuki :)
  • basia27basia27 April 2012
    Posts: 323
    Nasz Beniol miał okropne krosty od karmy. Jak tylko zmieniliśmy na inną zaczęło mu sie wszystko goić :) Trzymamy kciuki żeby to było tylko drobne uczulenie :)
  • pudzianapudziana April 2012
    Posts: 340
    aneta said: Weterynarz powiedzial ze może byc uczulona na roztocza i ze choruje na nie uleczalna chorobe gdzie moge ją tylko co dwa tygodnie odczulac poprzez szczepionke do konca zycia.


    Niezły jest...na sam początek zmień weta!
    Weterynarz,który przy problemach skórnych "wróży z fusów" i "gdyba" to ...najłagodniej mówiąc ignorant.
    Przede wszystkim zeskrobiny! To podstawa postawienia właściwej diagnozy.
    Też jest niezły, skoro pobierze Ci krew w poniedziałek-świąteczny zresztą.
    A od kiedy to atopii się nie leczy tylko od razu stosuje odczulanie?
    Odczulanie stosuje się wtedy, kiedy zna się alergeny...nie można odczulać na nie wiadomo co...
    Moja dobra rada, żeby małej nie zaszkodził bardziej-INNY WET!
    Skąd jesteście? Może ktoś coś poleci jakiegoś mądrego lekarza...
    Ze zdjęcia i opisu objawów wygląda to na alergię ale już z powikłaniami bakteryjnymi, bardzo możliwe, że i jakiś grzyb się dokulał (w uszach przede wszystkim)...ale to też "wróżenie z fusów". Trzeba zrobić zeskrobiny na początek i przede wszystkim...
    Trzymam kciuki, właściwa diagnoza to połowa sukcesu!
  • AngelAngel April 2012
    Posts: 5,680
    Ale slodka bidulka.
    Tak jak pisza dziewczyny wybierzcie sie do specjalisty od spraw skory i ustalcie co jej jest przez zeskrobiny pobrane z cialka malej.
    Mój buldog? Nikt nie kocha mnie tak jak ona i jej tak jak ja :) Moje cudo, ze mną od 17.08.2010 <3<br />
  • anetaaneta April 2012
    Posts: 17
    tak zrobie powiem ze zycze sobie tego badania tych zeskrobin.
    i dzis właśnie kupilam jej karme z cieleciną bo z łososiem nie chce jeść z puriny i zobacze moze cos pomoże

    image
  • AngelAngel April 2012
    Posts: 5,680
    Sliczna ta mala.Widac zaognione te miejsca ma
    A skad jestescie?
    Mój buldog? Nikt nie kocha mnie tak jak ona i jej tak jak ja :) Moje cudo, ze mną od 17.08.2010 <3<br />
  • pudzianapudziana April 2012
    Posts: 340
    Jeżeli to AZS karma z łososiem nie pomoże...
    Przy atopowym zapaleniu skóry podaje się karmę hypoalergenic.
    Wy nawet nie wiecie czy to alergia pokarmowa? Po co zmieniacie karmę?
  • anetaaneta April 2012
    Posts: 17
    bylam u weterynarza zrobił zeskrobiny i okazało sie ze ma ona przewlekla nużycę. Bardzo się ucieszyłam nawet sam weterynarz się ucieszył bo to nie jest poważna choroba. nawet zdrowe zadbane psy moga na nia zachorowac i leczone ustępują. sama nawet widziłam pod mikroskopem bo mi wet pozwolil malenkiego robaczka to one powodowaly wypadanie siersci gdzyz zywia sie cebulka wlosa. Dostalam leki i czekam podobno dopiero po miesiacu moge zobaczyc poprawe. w goglach wpisalam tez (nużyca) i w zdieciach faktycznie widziałam te same przypatki co u mojej Tekilki .:):) Fakt faktem nie leczona powoduje calkowite wyłysienie psa a nawet smierc wiedz cale szczescie ze poszlam z nia dosc szybko. pisze dosc bo jednak jej leczenie bedzie trwalo dluzej poniewaz jej nużyca jest juz przewlekła ale to z tego powodu ze dopiero teraz trafilam na dobrego weta reszta straszyla mnie atopowym zapaleniem skóry i nie wyleczalnymi chorobami. no ale teraz mam diagnoze i mam nadzieje ze moja Tekilka calkowicie wyzdrowieje


    Angel said: A skad jestescie?
    jesteśmy z Gorlic to miasteczko nie daleko Nowego Sącza
  • corniszonowacorniszonowa April 2012
    Posts: 7,309
    ADMIN
  • anetaaneta April 2012
    Posts: 17
    wiem juz wiele sie oczytatałam odrazu jak przyszlam od weterynaża ale dziekuje

Witamy!

Wygląda na to, że jesteś tu nowy. Jeśli chcesz dołączyć, naciśnij jeden z przycisków!

Zaloguj używając Google

Zaloguj Rejestracja

W tej dyskusji

Poll

No poll attached to this discussion.

Otagowano

Top Posters